8 Nisan 2009 Çarşamba

'Yılmaz Güney benzetmesi bir tuzak'

'Yılmaz Güney benzetmesi bir tuzak'

Mahsun Kırmızıgül, kendisine yöneltilen 'Türk Sineması'nın yeni Yılmaz Güney'i' benzetmelerine çok kızdığını söyledi...

Gişe rekorları kıran 'Beyaz Melek' filminin ardından ikinci projesi 'Güneşi Gördüm' ile de büyük ilgi toplayan yönetmen- şarkıcı Mahsun Kırmızıgül, kendisinin Yılmaz Güney'in tahtına aday olduğu yönündeki söylemlere çok kızdığını belirterek, şunları söyledi:

Kuşku duyuyorum
"Bunlar benim dışımda gelişen olaylar. Yılmaz Güney, gerçekten bir döneme damgasını vurmuş, tabuları yıkan bir yönetmen. Onun yaşadığı çağ çok farklı, bizim yaşadığımız çağ çok farklı... Saygı duyuyorum, çok sevdiğim bir yönetmen." Cinemania programına konuk olan Kırmızıgül, şöyle devam etti: "Bu benzetmeleri çok tehlikeli buluyorum. Bir tuzak gibi görüyorum aslında. Ben öyle bir şeyin iddiasında değilim. Hiçbir zaman da benzetmedim kendimi ama çok seviyorum, o başka bir şey." Yılmaz Güney gibi sosyal konulara değinmesi nedeniyle bir benzetme olabileceğine dikkat çeken Mahsun Kırmızıgül, "Onun dışında ben çok büyük bir benzerlik görmüyorum. Bu sinemada herkes, kendi sinemasını yaratır diye düşünüyorum" diye konuştu.

Kendi rekorunu kırdı
Mahsun Kırmızıgül'ün yönettiği 'Güneşi Gördüm' filmi, 24 günde 2 milyon 150 bin kişiye ulaştı. Yönetmenin ilk filmi 'Beyaz Melek' ise 24 haftada 2 milyon 60 bin kişi tarafından izlenmişti.


http://www.sinemakeyfi.com/news.php?id=1413

Hiç yorum yok: